Ett möte med framtiden

En omgång kortspel ikväll som gick sådär, två vinster, en förlust. Hade dock en trevlig kväll. Mådde inget vidare egentligen men valde att dra dit ändå, det är ett av väldigt få ställen där jag kan vara utan att det jobbiga tar över. Var dum nog att köpa både Coca Cola och godis igår så kroppen fick värsta energikicken och vägrade somna förrän runt 11.45. Sov 4 timmar sen var det upp och få ordning på mig själv innan jag skulle iväg. Imorgon förmiddag ska jag träffa min handläggare på socialen för första gången. Jag tror jag haft henne i ca 1½ år men aldrig träffat. Får se vad hon har att säga och vad dom har för planer med mig och min framtid, själv vet jag fortfarande inte vad jag vill. Åtminstone inte helt konkret. 12 dagar kvar tills jag blir 30. Det skrämmer mig hur snabbt livet försvinner förbi. Jag känner mig fortfarande inte ens i närheten av att vara så vuxen som jag borde. Sömn

Kommentarer
Postat av: ekonomi.blo.gg

Hoppas de blir bättre :/

Svar: Tack :)
Jimmy Larsen

2014-04-13 @ 17:05:09
URL: http://ekonomi.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0