Ofantligt trött

Ringde psyk igår för att höra efter varför jag inte fått någon ny tid till min doktor. Visa sig att hon jag hade senast har slutat så nästa gång är det dags för ännu en ny, femte detta året. Är det konstigt att man inte kommer någonstans? Får dra samma historia för varje ny doktor, dom lyssnar lite halvt, skriver ut en ny medicin som dom tycker verkar häftig. Två månader senare är det samma skit igen. 
 
Jag är trött, både fysiskt och psykiskt. Har råkat slarva lite med tabletterna dom senaste två dagarna. Skulle tagit dom på kvällen igår, men var trött och tänkte att jag klarar mig nog till imorgon när jag vaknar. Problemet är att jag inte vaknar. I tisdags sov jag nästan 15 timmar innan jag kom ur sängen. Idag blev det iofs inte mer än 10, men det vara bara för att jag tvinga mig själv upp fast jag knappt kunde stå. Skakig och yr försökte jag fixa frukost. Hade tur att jag inte skar upp hela handen då jag råkade tappa kniven och refelxmässigt försökte fånga den i luften med båda händerna. 
   Varit vaken i lite mer än en timme nu och känner redan hur jag håller på att sega ihop. Ska lägga mig och vila en stund, hoppas jag vaknar innan midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0