Nytvättat

Idag kommer pengarna om jag har tur. Fick iväg mina papper till slut så hoppas att allting blivit ordnat. Kontot är tomt, kyl och frys är iofs ganka välfyllda. Ska bara orka laga till något ordentligt med allt det jag har. Skulle gjort tonifsksallad till middag idag, det får bli imorgon. 
   Nu ska jag bädda rent i min säng, sen jag äntligen få krypa ner och sova. Är helt slut i både kropp och huvud. Inte tagit min dagliga eftermiddagslur som jag brukar. Brukar sova extra bra dom första två nätterna med rena sängkläder. Något med doften av nytvättat antar jag. Trevligt är det, borde tvätta oftare. 
   Har inte märkt av något sämre mående på ett litet tag nu, så jag antar att det är bra. Sköter jag bara tabletterna och sover ordentligt så verkar det funka hyffsat. Ska träffa min nya läkare om 2 veckor, får se vad han säger om det hela. Förvånar inte mig om han vill börja mixtra med mina tabletter precis som alla tidigare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0