Updates

Jag känner att jag börjar tappa tråden här. Det blir bara längre och längre mellan mina inlägg. Förra veckan så blev det en hel del så denna veckan har jag ängnat åt att sova och inte göra något alls. Eller nästan inget alls. Igår blev det kortspel igen och sen en runda till McDonalds efteråt. Idag har jag haft kaffebesök, och på lördag så blir det mer kortspel här hemma. Tänkte jag skulle ta tag i lite disk nu innan jag kryper till sängs så jag slipper bråka med det imorgon. Skulle bokat ny tvättid också men helt glömt bort det.
 
Mentalt så mår jag inte alls. Antingen sysselsätter jag huvudet så pass att jag inte har tid att känna, eller så sover jag. Medicinerna har jag skött ganska hyfsat så det har inte påverkat mig något nämnvärt. Jag antar att det är bra. Jag hoppas bara jag får behålla denna ingetbubblan ett tag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0