Smörgåstårta, KBT och besök

Sitter här nästan varje kväll och överväger att skriva något. Tyvärr så har jag aldrig något vettigt eller ens meningslöst att få ur mig. Senare på nätterna när jag ligger i sängen så snurrar det å andra sidan runt en hel massa i huvudet. Tyvärr är jag för lat för att gå upp och skriva och minnas det dagen efter gör jag aldrig. 
 
Denna veckan så har jag faktiskt varit ovanligt social och ännu är det inte över. I onsdags var jag iväg och spela kort, vilket var roligt då en kompis jag inte sett på väldigt länge dök upp. Igår blev det en vända hem till min syster med en annan bekant som jag inte träffat på ett ganska bra tag. Ät lite smörgåstårta och försökte få ordning på hennes dator. Idag hade jag kaffegäster under eftermiddagen och imorgon så blir det en runda hem till min lillasyster för att fira hennes födelsedag. Jag gissar att söndag kommer bli en dag då jag inte gör mycket. 
 
F.ö. så har jag inte mått något nämnvärt sämre på ett tag. Det flyter mest på som det ska så länge jag sköter tabletterna, och det är skönt. Ibland gnager det lite extra men inte jobbigt mycket. Ska iväg och träffa min doktor om ca 2½ vecka, så får se vad han tycker att jag bör göra då. Han pratade om KBT senast jag var där. Är dock väldigt osäker på om det är något för mig. Det krävs en viss mängd motivation för att det ens ska ha någon effekt, och den motivationen saknar jag. Istället gör tanken på nya förändringar mig nästan lite irriterad. Jag har äntligen kommit in i något som funkar. Jag är jämnare än jag varit på väldigt många år, jag vill inte förstöra det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0