Grå vardag

Ännu en arbetsvecka till ända. Har fått iväg papper till socialen samt varit och handlat. Annars har jag spenderat mesta tiden här. Spenderar mesta tiden med att moderera en spelstream åt en britisk wowspelare. Inte mycket, men åtminstone något att ägna tiden åt. 
   Pengar är det dåligt med denna månaden, så det blir inte mycket slösat på dumheter. Det är kanske en bra sak. Betala tillbaks lite av det jag var skyldig pappa tidigare i månaden. Måste försöka göra av med den skulden så jag slipper ha det hängande över mig. Gillar inte att vara skyldig folk pengar.
   Har haft lite känningar av ångesten, men inget så jobbigt som nu senast. Får hoppas att det bara var en engångs grej och att jag slipper vakna upp i panik igen. Det är verkligen inget vidare trevligt. 
 
Nu ska jag ta och diska lite tänkte jag. Lillasyster och hennes son kommer och hälsar på senare, kan bara bra med lite rena glas och koppar kanske. Vill så väldigt gärna ha mig en diskmaskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0