Julafton

Julafton idag. Är måttligt motiverad. Ska hem till min lillasyster och fira. Kommer bli lugnt då vi bara är 6 personer, vilket är bra. För mycket stök hade jag tackat nej till. Har haft huvudvärk och mått skit dom senaste tre dagarna så är inte speciellt pigg. Får hoppas att det inte blir allt för långrandigt då jag förmodligen kommer att somna annars. Känner redan nu att jag vill krypa tillbaks ner i min säng. 
 
Har fått nya tider till både psykolog och vanlig läkare strax efter nyår, så snart dags att ta tag i allt igen. Vet fortfarande inte vad jag vill och hur jag ska lösa saker. Vet bara att jag är trött och uppgiven. Så länge jag slipper kämpa så går det, men så fort det blir en massa måsten så kraschar jag igen. 
 
Är väl dags att göra sig i ordning. Om en timme kommer syster och hämtar mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0