Förändringar?

Det blev ingen doktor i måndags. Jag vakna efter bara två timmars sömn och mådde skit. Fick ringa och avboka, sen släpa mig upp och försöka äta lite. Gick och la mig ganska snart efter och sov till och från hela dagen. Skulle få en ny tid till januari. Känner mig inte jättesugen på att träffa doktorn för jag vet att han har planer på att vända upp och ner på min vardag. Jag har det bra nu, jag fungerar. 
 
På söndag går mitt telefonabonnemang ut så måste försöka förnya det i helgen. Tänkte skaffa en ny telefon också då min nuvarande är lagom värdelös. Får se vad jag kan få gratis med en förlängning av abonemanget. Kanske rentav kan sänka min månadskostnad också, hade varit trevligt med lite extra pengar över. Har fått pappar på hyran för nästa år, 65 kronor dyrare än vad den är nu, så inte väldigt farligt. 
 
Ska försöka ta mig till affären en runda imorgon, behöver köpa lite nödvändigt. Behöver ta tag i matlagningen och äta lite bättre. Varit riktigt usel kosthållning under en väldigt lång tid nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0