Besök

Fick kaffebesök av min far idag. Han hälsar inte på så ofta så det är trevligt när han gör det. Han tittar runt lite, frågar det gamla vanliga om jobb och varför jag inte klippt mig ännu. Förklarar att jag fortfarande är sjukskriven etc. Han han aldrig riktigt accepterat att jag mår som jag gör, åtminstone inte vad jag vet om. Dock har han blivit bättre på att inte dra upp det och förlöjliga det hela. Det känns ändå som om han är besviken, jag blev inte riktigt den sonen han hoppats på. Han har jobbat som hantverkar i hela sitt liv och nyligen gått i pension. Han hade nog hoppat att jag skulle gjort något liknande. Tyvärr så är det liv han levt inte något för mig. 
   Han frågade även om jag gått upp i vikt, tyckte att jag lagt på mig lite sen senast. Jag har ingen som helst aning faktiskt, jag har inte vägt mig på åtminstone ett år. Då jag är inte heller ägare till en våg så det är inte helt lätt att hålla koll. Jag borde nog försöka skaffa mig en ändå och sen kanske börja träna och röra på mig mer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0