Dåligt samvete och kärlek

Det här med att inte skriva ger mig dåligt samvete. Varje dag tänker jag på det, efter jag gått och lagt mig. Kommer på saker jag vill få ur mig, sen somnar jag och allt försvinner. Jag vet att där var något jag låg och kontemplera i går kväll, något som jag inte för mig liv kan minnas nu, men det kändes viktigt då. I vanlig ordning så händer det väldigt lite under mina dagar. Jag har börjat läsa en ny omgång böcker. Sista testamentet av James Frey, var den första boken jag kom igenom. Riktigt bra bok som verkligen bör läsas. Just nu håller jag på med Kristian Gidlunds - I kroppen min: resan mot livets slut och alltings början. Även det en bok som får en att tänka till och omvärdera livet, eller det borde åtminstone göra det. Båda böckerna uttrycker verkligen värdet av kärlek och det var längesen jag längtade så här mycket efter att få slippa vara ensam. Tomheten får mig att må illa. Klockan är fyra på natten igen, så dags att försöka sova en sväng. Ska försöka skriva ner det jag funderar på papper så jag kan få ner det här. Mitt minne är helt åt helsike så det behövs verkligen. Jag ber om ursäkt till er få som tittar in här ibland, jag ska försöka bli bättre på att samla mina tankar. Jag behöver det verkligen för mig egen skull. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0