Vitaminbrist

Tiden går och jag blir sämre och sämre på att skriva. Känner inte direkt att jag har haft mycket att vräka ur mig på senaste. Saker och ting flyter på. Väldigt lite händer. Jag håller mig ifrån att försöka bli allt för upprörd eller på dåligt humör. Spenderar den största delen av mina dagar med böcker och tv-serier för tillfället. Även tagit tag i lite hushållssysslor. Toaletten har blivit skurad, disken diskad och dammsugaren har blivit rastad. Ska börja röja lite i lådorna som står här någon dag också tänkte jag. Har fått tre sorters B-vitaminer som jag ska äta ett tag och se om det bättrar på mina sköldkörtel-värden och mängden B12 i min kropp. Sjukskriven ytterligare ett tag tills jag kan se om detta hjälper. Vet inte riktigt vad som kommer hända sen och jag tänker inte lägga någon energi på det förrän det är dags. Nu ska jag krypa i säng och läsa lite bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0