Sex och mord

Under en väldigt långt tid så har jag haft drömmar som nästan uteslutande handlar om antingen sex eller mord. Sällan är det samma människor i drömmarna och aldrig samma platser. Jag önskar att jag kunde tyda drömmar. Det hade varit trevligt att få veta vad det egentligen handlar om. Dagarna är som vanligt, sover mycket, spenderar en hel del tid vid datorn. Väldigt lite händer. Jag lever inte det mest underhållande livet, men ändå så känner jag mig ganska nöjd. Är inte speciellt sugen på något större just nu, har inte energi till något heller. Dock så gör sig ensamheten påmind ganska ofta, så det är väl en av dom få saker jag önskar kunde ändras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0