Födelsedag

Det är den 22 April idag och jag fyller 30 år. Jag borde vara gladare över att fylla år än jag är. Tyvärr så har jag nog inte sett fram emot en födelsedag sedan någon gång i tonåren. Att bli äldre är inget roligt, det känns bara som det blir mer och mer press på att lyckas med något. Jag ser på facebook att gamla klasskompisar har gift sig, skaffat hus och barn. Vissa reser världen runt och andra studerar fortfarande för att kunna bli något ordentligt. Själv så har jag inte gjort något konstruktivt på flera år. Gnistan är sedan länge försvunnen och någon plan för framtiden har jag inte. Psyk vill att jag ska börja ta tag i saker, sikta mot något och kämpa för att bli bättre. Själv känner jag det som om jag glider längre och längre ifrån allt. Jag mår illa nu, ska försöka sova lite, försöka låta bli att minnas vad det är för dag idag och vad den representerar. Försöka glömma tomheten inom mig och saknaden av honom som gått bort. Verkligheten är ingen vacker plats idag och jag vill helst av allt fly in i armarna på någon. Jag önskar att det fanns någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0