Sömnlöpare

Ny vecka, nya bekymmer. Vaknade och insåg att jag inte fått iväg papperna till socialen ännu och idag är deadline. Är verkligen inte i form att ta mig dit heller. Har sovit dåligt och mina drömmar blir bara värre och värre. Inte skrämmande då, utan bara underligare och mer... påträngande? det är nog fel ord, men kommer inte på något bättre just nu. Är ganska säker på att mitt undermedvetna försöker hantera allt som hänt dom senaste 15 åren genom att dra upp det i drömmarna. Människor och händelser som borde bara begravna för längesen dyker upp. Vaknar helt urpumpad och slut i kroppen efter varje gång jag sovit. Har träningsvärk i benen som om jag sprungit alldeles för långt.    Kom på att jag missat ta mina tabletter igår som jag skulle, inte underligt att saker släpps igenom. Tabletterna verkar funka som ett lock på mitt förflutna. Dom senaste dagarnas slarv har gläntat på det locket en aning för mycket. Drar mig för att gå och lägga mig igen, samtidigt är jag så trött så jag orkar knappt sitta upp. Har så mycket jag borde fixa idag så har inte tid att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0