Smygkoma

Vakna sent ikväll efter att ha sovit i nästan 15 timmar. Totalt utslagen och förstörd. Underliga drömmar har kommit i vågor och verkligheten känns längre bort än vanligt. Hade det inte varit för drömmarna så hade jag gärna sovit dygnet runt.
 
Igår var syster på besök. Vi åt lunch på thairestaurangen i stan, sushi är fantastiskt gott. Kan vara därför jag är varit så trött idag. Sociala saker, även om dom är små, har en förmåga att suga all energi från mig. Trevligt var det iallafall. Träffar inte henne så ofta nu som innan då hon äntligen fått fast jobb på IKEA. Bara jag som ännu inte har något att sysselsätta mig med på dagarna. Ska försöka få tag på psykologen imorgon, prata med henne om vad jag kan göra för att komma ur det är stasistillståndet. Där måste finnas någon form av jobb jag kan sköta hemifrån, eller? Hade jag bara gjort det så hade jag kanske kunnat få lite bättre rutiner på dagarna också, sovit regelbundet och inte hamna i smygkoma någon gång varje vecka, bara för att ta igen missad sömn. 
 
Musik och lite slöande framför datorn, sen blir till att krypa ner i sängen igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0