Mördare

Förkylningen har hittat sin väg tillbaks igen och jag har sovit mer än jag brukar när jag bara sover och sover. Med all denna sömnen så kommer även dom underliga drömmarna. Jag börjar tro att jag inte är helt ok mentalt. Nu menar jag inte det som ligger till grund för deppresionen eller panikångestattackerna, utan något helt annat. Mina drömmar handlar nästan uteslutande om sex och dödande. Inatt hade jag ihjäl tre personer till från mitt förflutna, eller två av dom åtminstone, den tredje har jag ingen aning om vem det var. Dom andra två däremot är personer jag kallat mina vänner, som svikit, stulit från mig och behandlat mig allmänt illa. Är det mitt undermedvetna som försöker hantera all ångest och hat jag byggt upp genom mina år så att jag kan ta mig vidare? Eller håller jag bara på att bli galen? Jag blir rädd för mig själv, rädd för hur bra det känns att se dom här personerna mista sina liv, rädd för hur bra det känns att få vara den som tar deras liv.
   Det är nog dags att försöka få en ny tid hos psykologen igen. Jag trodde hon skulle skicka en ny tid, men några papper har inte kommit. 
 
Jag ska försöka ta mig bort till affären och köpa lite mjölk och bröd, kanske något gott till ikväll. Får bara hoppas att jag inte har ihjäl någon på vägen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0