Mat

Det har varit dåligt med skrivande dom senaste dagarna. Jag har egentligen inte haft något direkt jag behövt få ur mig. Jag har mest bara sovit och slöat framför datorn. Förkylningen jag åkt på har gjort mig mer avtrubbad än vanligt. Ändå så har jag faktiskt fått bort lite av disken, samt varit och handlat en sväng. Tänkte att jag skulle försöka börja äta lite hälsosammare och röra på mig mer. Vilket sket sig dagen efter jag handlat pga förkylningen. Isället för något vettigt hemmalagat till middag så blev det en pizza. Det kändes fel att äta den och efteråt så mådde jag mest illa och ångrade att jag köpt den. Ändå sitter jag här igen och funderar på att beställa något eftersom jag är för trött för att plocka fram något och laga till. Ibland önskar jag att jag bara behövde äta en gång i veckan.

Kommentarer
Postat av: sandija-döv-adopterad-fotografi

Nice blogg! Vad har du gjort idag? Kram

Svar: Tackar så väldigt. Idag har jag tagit det lugnt, träffat några vänner och försökt ha lite kul.
Jimmy Larsen

2013-09-04 @ 19:36:31
URL: http://kwieien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0