Kortspel

Dagarna försvinner iväg för mig igen. Missar att skriva, missar att göra saker, försöker att inte känna. Tröttheten har mig i ett ordentligt grepp och vägrar släppa. Jag somnar nästan sittande ibland, garanterat om jag lägger mig i sängen, utom när jag försöker sova förstås. 
   Var iväg och spelade kort idag med den lokala spelföreningen. Gick inget vidare. Saknade motivation och energi till att spela så gjorde en hel massa misstag. Hälsa på lite gammalt folk som tittade tillbaks efter en massa tids frånvaro, det var trevligt. Irriterade mig på småsaker, förmodligen pga min bristande sömn inatt. Somna när jag kom hem, somnar snart igen. 
   Imorgon måste jag ta mig ut så jag kan få iväg papper till socialen, annars lär jag stå utan pengar när det är dags att betala räkningar. Jag vill inget hellre än att slippa ha med dom att göra, men jag vet inte hur. Jo, hitta ett jobb förstås. Måste komma ihåg att ringa AF imorgon och se om där finns någon möjlighet till att jobba hemifrån på något sätt. Är dock ytterst tveksam. 
   Somna visst precis till lite sittande här. Får bli sängen nu. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0