Bara en vanlig dag

Mådde riktigt dåligt igår efter att ha vaknat från diverse underliga drömmar. Saknad, längtan och tomhet fick mig att känna mig urholkad och ledsen. Det är jobbigt med "aktiva" drömmar ibland, speciellt när dom blir så verkliga och sen rycks bort när jag vaknar. Har fortfarande problem med att skilja på drömmar och verklighet i mellanåt. Det är underligt hur mycket det smälter samman. 
   Idag har jag mest tagit det väldigt lugnt. Köpte mig lunch på thairestaurangen och åt gott både till lunch och kvällsmat. Sushi är fantastiskt. Bortsett från den vanliga tröttheten och en ömmande kropp har idag inte varit så farligt. Ska snart krypa tillbaks ner under täckte och glömma bort verkligheten en stund. Imorgon är det tvättdags, ska även försöka få undan lite disk tänkte jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0