Veckan som gått

Jag känner att jag slarvar ganska friskt med skrivandet. Jag har egentligen en hel massa som snurrar i huvudet som jag skulle behöva få ur mig, men när jag väl sitter här så blir det tomt. Jag önskar jag kunde få ner allt som snurrar i huvudet när jag ligger i sängen. Fast då hade jag väl överbelastat internet. 
 
Jag har mer eller mindre sovit sen jag kom hem från psyk i måndags, men undantag för igår när jag var iväg och spelade kort, och vann som omväxling. Det var en trevlig kväll helt utan känningar av något jobbigt som sen avslutades med en runda på McDonalds.
 
Idag har varit en helt annan femma. Sovit större delen av dagen idag och dom få tillfällena jag varit vaken har jag verkligen inte mått något vidare. Hade en kaffegäst i eftermiddags, det är vad jag orkat med. Börjar piggna till lite nu vilket är så dags, 2 på natten :/.

Min syster var här igår med ett paket från IKEA innehållande en liten furufärgad byrå att fylla ut mitt sovrum med. Behöver verkligen skaffa lite mer möbler och tavlor där, har bara min säng, träningscykel och en massa flyttlådor för att absorbera ljud. Skulle vilja ha en större säng, ordentliga sängbord och några tavlor. Drömma kan man. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0