Trevlig onsdagskväll

Var iväg och spelade lite kort igår kväll. Blev hela 18 personer. Antar att det är lite vanligare med massa folk numera än vad det var förr. För ett par år sen hade vi ibland probem med att få ihop sex stycken. Så en trevlig utveckling. Även två nya som jag aldrig träffat innan. Mådde relativt bra hela kvällen och slap den där vanliga jobbiga känslan som brukar komma när jag är ute ibland folk. Blev även en runda till McDonalds efter. Vet att jag inte borde äta där, det hjälper varken ekonomi eller vikt. 
 
Utöver det så har det inte hänt något direkt. Verkar dock funka bättre att ta tabletterna mitt på dagen. Inte haft så mycket underliga drömmar dom senaste dagarna. Måste dock ta mig iväg och skaffa mer, såg att jag bara har så det räcker fram till söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0