Aktiv helg

Tredje dagen av huvudvärk, känns som den börjar ge med sig. Kan helt ärligt säga att huvudvärk är något av det värsta jag vet. Det ställer till det så oerhört i mitt huvud och med hela min kropp. Motoriken funkar inte som den ska, tankeförmågan känns nedsatt, bara att hålla ögonen öppna är påfrestande.
   Fast jag haft huvudvärk så har jag faktiskt varit förvånandsvärt social. Igår var jag iväg och spela kort från 10 på förmiddagen till 7 på kvällen. Somnade nästan direkt när jag kommit hem. Om en timme ska jag vara hemma hos min syster och äta  gåsmiddag med resten av mina syskon och deras respektive. Känner mig verkligen inte i form, men lite mat kan kanske få mig att piggna till. 
   Gissar att jag kommer somna som en stock när jag kommer hem ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0