Jul eller inte jul?

Det är inte ofta det händer, men idag så gick jag upp redan vid 06.00. Jag har egentligen ingen större anledning till att göra det, men det kändes bra. Tänkte att jag skulle diska lite och laga lite mat som jag kan frysa in. Blivit lite mindre pengar över än planerat, så gäller att spara så mycket jag kan. Plus att det är väldigt god mat. 
 
Min lillasyster försöker övertyga mig om att komma dit där till jul. Är inte direkt sugen på att fira jul egentligen. Vill mest bara sova förbi skiten. Runt jul och nyår brukar jag må som sämst, varför vet jag inte, det bara blir så. Sova och fly verkligheten är den bästa medicinen mot det. 
   Mest av allt vill jag hitta någon annan som inte alls är sugen på att fira jul, krypa ner i sängen tillsammans med denna personen och bara sova. Känns lite som en paradox, jag vill inte träffa folk samtidigt som jag inte vill vara ensam. Ush... tycker inte om när det blir rörigt i huvudet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0