Vila

Hade en småjobbig dag igår, kändes som om jag befann mig utanför kroppen. Det är något som inte är helt ovanligt, men ändå lika jobbigt. Lite svårt att förklara hur det känns mer än att vara utanför sin egen kropp och inte helt vara i kontroll. Känner mig avtrubbad och tom när det händer. Det enda som brukar hjälpa är att sova och sova mer. Ändå är jag trött som bara den idag. 
   Måste dock försöka hålla mig vaken ett tag till. Ska iväg och handla mat med min syster senare, samt hämta ut mer tabletter, såg att jag bara har några stycken kvar. 
 
Jag var bjuden till en fest igår, vilken jag helt glömde bort då jag sov nästan hela kvällen. Tror inte jag hade tagit mig dit där ändå även om jag varit vaken. Fester och sociala engagemang är verkligen inte min grej. Ännu mindre när det ligger en bit iväg. Nu bor jag inte så långt ifrån station här i Hässleholm, och det är inte så långt att åka till Bjärnum, men även denna lilla sträckan får min kropp i panik. Jag får försöka få tag på han som höll i det senare idag och be om ursäkt. Ganska säker på att han vet om att jag inte alltid mår bra och har speciellt lätt för att ta mig iväg till sånt. 
 
Blir nog en stund vila till iallafall innan syster kommer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0