Snabbare och billigare

Inget av det jag hade planerat att göra idag har blivit gjort. Förutom att laga mat, det blev av. Skulle dammsugat, diskat, skurat toaletten och handlat. Istället har jag bara legat i halvdvala i sängen. Ingen riktigt sömn så jag är inte ett dugg utvilad. Imellanåt har jag knappt orkat öppna ögonen. Jag får försöka ta tag i lite av disken inatt. Har ju gott om tid om jag inte lyckas somna. En dusch ska jag också försöka hinna med så slipper jag det imorgon innan jag får besök. 
 
Ringde till Comhem idag och uppgradera mitt bredband. Det har bettet sig väldigt underligt på senaste tiden och ibland har jag knappt ens kunnat surfa på internet utan enorma laddningstider. Nu får jag fördubblad hastighet till ett reducerat pris istället, vilket inte var helt fel. Så där sparar jag 50:- till i månaden. Jag får bara låta bli att flytta dom närmaste 18 månaderna, vilket inte borde vara något problem. Jag trivs väldigt bra i min lägenhet, det är bara grannarna jag inte är så förtjust i. 
 
Lutar åt att lägga mig och läsa en sväng, är för seg för att sitta vid datorn, men för pigg för att sova. Eldfödd är förrästen utläst, riktigt bra bok som jag önskar hade varit längre. Håller nu på med Necronomicon på engelska. 800+ sidor med underligheter så den kommer nog vara ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0