Sent igen

05.00 och jag sitter fortfarande vaken. Nu är det inte så att jag har något direkt att göra imorgon, men det känns ändå som om jag borde sova. 
 
Jag har lyckats dra på mig en förkylning igen, feber, rinnande näsa och ont i halsen. Kanske skulle göra mig en kopp te och sen läsa en bok.
 
Mitt huvud känns så där underligt tomt igen. Det kan bero på att jag haft några mindre panikattacker ikväll/natt. Får alltid svårt för att andas när dom slår till, blir yr, tom.
 
Hitta en spellista på youtube med animemusik. Känner igen så väldigt många av dom, vilket är jobbigt, för jag minns även vad jag kände och hur jag mådde när jag såg dom. Det är nog dags att lägga ner för inatt ändå, innan jag bryter ihop. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0