Kort dag

Sov fram till 5 i eftermiddags igen. Helt slut, fortsatt huvudvärk. Vakna lite half panikslagen och insåg att min syster skulle plocka upp mig om 30 minuter så vi kunde åka och handla. Blev en snabbdusch och sen iväg. Fick med mig det viktigaste hem så nu har jag mat i ett par dagar till. Dvs om jag orkar laga till något och äta. idag har jag fått i mig en bulle med ost på och några chips.
   Grannarna båkade, hoppade i golvet och kasta saker på varandra igen när jag kom hem. Att dom bara orkar. Är det inte bättre att gå skilda vägar när det är så nästa varje dag? Enda gången där är tyst uppe är när den ena av dom inte är hemma, eller ja nästan alltid, någon idiot fick för sig att spika upp tavlor strax efter midnatt. 
 
Imorgon ska jag iväg på födelsedagskalas. Den yngsta av mina systerdöttrar fyller 12, samt hennes far som fyller en aning mer. Grillad korv utlovades så det kan nog bli trevligt. Det blir åtminstone lite vettigare mat än vad jag brukar äta.
 
Nu ska jag försöka sova lite till så jag kan vara hyffsat pigg imorgon. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0