En bra dag

Söndagen började inget vidare, blev väckt 05.20 av att en av mina grannar kände för att imponera på sin polare och drog igång sin stereo på fullt blås. Ifrågasätter starkt om personen i fråga är efterbliven eller om han bara har otur när han tänker. Oavsett så blir det till att anmäla honom igen imorgon och hoppas hyresvärden tar tag i det snart.
   Blev till att gå upp och fixa lite frukost och invänta en kompis som skulle plocka upp mig på väg till lokalen där vi brukar spela kort. En mindre turnering var planerad, men bara fyra personer dök upp så det blev inte mycket mer än lite speltestande och snackande. 
   Efter vi var klara där så blev det en runda till McDonalds med kompisen, hans flickvän och ytterligare en gemensam vän. Provade en ny kycklingburgare som inte var något vidare. Jag föredrar den gamla hederliga McChicken. Vi åt och drog sen till en loppis och kollade lite böcker. Hittade två nya så nu har jag lite till att läsa. 
   Resten av dagen har gått på halvfart. Vilat en del, spelat lite, kollat på streams och sen sovit en runda. Är glad att jag lyckats ta mig igenom all det sociala idag på endast tre timmar sömn och ändå sluppit ångestattacker och annat otrevligt. Alla dagar utan det är bra dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0