Insomnia

Första prereleasen på ett par år idag. Det gick som förväntat, 2 vinster och 2 förluster. Hade ju självklart hoppas på mer, men det gick som det gick. Trevligt att träffa lite gammal kortvändarfolk som inte synts till på ett bra tag. Har verkligen saknat kortspelandet. Så det känns riktigt bra att komma igång igen. Även om jag förmodligen inte kommer sattsa på det allt för seriöst, så är det trevligt att det är en del av vardagen igen. Förhoppningsvis kan det bli lite mer frekvent spelande om/när jag öppnar upp min lilla butik. Måste säga att jag inte direkt lagt ner någon energi på det alls på senaste. Varken på att planera eller plugga företagsekonomi. Den där drivkraften som jag skulle behöva finns inte där.
Sovandet har det inte blivit mycket med. Sover riktigt dåligt. Vaknar efter bara en liten stund. Blir aldrig riktigt utvilad. Inatt lyckades jag dock sova nästan tre hela timmar i sträck. Tror det är det längsta jag sovit kontinuerligt dom senaste veckorna. Kanske kan det hjälpa att komma igång med träningen och försöka äta lite bättre och mer regelbundet. Jag skulle nog behöva lite rutin, även om det finns få saker jag avskyr så mycket.
Imorgon blir det en runda till psykologen på arbetsförmedlingen. Dags att bestämma hur pass frisk jag är och vilket av deras underliga projekt jag ska börja på denna gången. Blir det ännu en jobbsökar kurs så vet jag inte om jag bara ger upp. Är så less på deras idiotiska påfund. Speciellt nu då jag har en plan, mer än en plan faktiskt, och dom väljer att helt bortse från den. Det känns verkligen inte som om dom vill att man ska få ett jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0