Ekorrhjul

Blev tidigt i säng igår, var helt slut i huvudet. Blev inte mycket sovit dock, vakna strax efter midnatt av att paret över mig skrek åt varandra och kasta saker igen. Något dom fortsatte med nu ikväll i en hel timme, precis efter jag lagt för att sova. Känner mig lite smått groggy nu, mår verkligen inte bra utan sömn. Ska ge det ett försök till snart, nu är det åtminstone tyst igen. 
 
Lyckades få tummarna ur baken idag och dammsugade. Kändes riktigt trevligt när dammråttmonsterna försvann. Duschade och gick sen bort till thaistället och köpte med mig lite mat hem. Deras lunchbuffé är riktigt trevlig, räcker till minst två måltider det jag får med mig. 
 
Har insett att jag verkligen inte känner mycket alls om dagarna, jag plågas inte längre av en mental berg-och-dalbana som tidigare. Det är ju egentligen positivt, samtidigt så känns det som om allt blir så väldigt tomt på något vis. Jag vet, jag borde inte klaga på att jag faktiskt slipper må dåligt. Tyvärr mår jag inte bra heller, jag mår inte alls. Jag vaknar, gör det jag måste, sen somnar jag igen. Dagar byter av dagar. Det är inte första gången det är så här och det brukar leda till att jag ifrågasätter meningen med det hela, sen tappar jag mer och mer av verkligheten tills jag är helt innestängd och mår dåligt igen. Funderar och funderar på ett sätt att ta mig ur det här, men kommer ingen vart, istället somnar jag och glömmer helt bort det. Åtminstone tills nästa gång jag spenderar för mycket tid på att fundera på saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0